Sabar @ Kereta Baru



org ckp sabar tu besar nikmatnyer..
my mom pun ckp bnda yg same
ni sume pasal nak beli kete baru
sbb sabar la jugak aku dpt simpan duit
konon nak wat modal beli kete la ni..
tapi masalahnyer keje xstabil
status keje plak xkompom lagi
takut gak xdpt nak jaga 'kebajikan' kete nanti
bukan aper..penat gak balik kmpg naik moto
tgk pada umur dan kerjaya
teringin plak nak pakai kete baru plak
hhmmm...tuhan maha mendengar
semoga niat aku nak pakai kete baru ni 
dimakbulkan secepat mungkin dan dimurahkan rezeki
dalam kepala ni. baru pikir nak beli kete mcm ni jer





wat masa ni aku terpikir yg ni jer laaa..
xtau la kalau ader rezeki lebih
nak yg lagi mahal
tapi yang ni pun dah wat aku termenung panjang
nak mikir membayo nyer tu..
hahahaha...!!!
  aku kene la byk sabar lagi
kalau nak beli kereta baru... 
SABAR dan SABAR.... ^_^

0 comments:

Post a Comment