Megi oh megi...

Tinggal lagi seminggu lebih aku wat profile umobile
pas ni aku tercampak ke profile Celcom plak..
2 ke 3 menjak ni aku makin xder mood nak keje
bulan ni jer dah berpuluh keje aku apply
ader tawaran yg bagus, gaji yg lumayan tapi tempat keje 
mak oiii..jauh la plak..
dapat yg boleh dikira ok
tapi gaji plak mengalahkan cleaner
hmmm...bukan memilih job tapi cuma nak cari keje yg ader masa depan
maklum la..kos makin meningkat
duduk plak kat KL
memang tiap2 bulan penuh la laci aku 
dengan makanan segera kegemaran manusia bergelar bujang
Mee Maggie enak dimakan, sedap hingga menjilat jari
hahaha...!! ^_^
 ni target aku tiap2 hujung bulan


amacam..?? nampak sedap dan jimat kos kan? (,")
kira ok la ni..
kalau nak banyak pilihan 
karang banyak plak duit aku melayang kat benda ni jer nanti
ni hidangan biasa atau dlm bahasa tepatnyer..bila malas.
hahaha...!!!


malas kan?? hihi
memang pun...
taruk jer air panas, biarkan 5 minit..pas tu kite balun jer yeop..
bukan bakor jer tau..(pengaruh cite hantu kak limah)..

bila tetiba sumber kekuatan aku bersama kelaparan tahap gaban datang
aku akan wat megi jadi macam ni..


tadaaaaa......!!! ni la megi goreng time aku rajin
tapi skali skala jer laaaa
wat slalu xbleh...sayur, cili, minyak..
sume tu kos dan kos...
hihi...
skrg dah nak hujung bulan
dan putaran megi akan kembali seperti biasa
harap cepat dpt keje yg lebih baik 
supaya aku dapat elakkan pengaruh benda ni dlm hidup aku
takot tekak ni xterima nasi karang
asyik telan megi jer...
mampoih teman dibuatnyer..sabor jer lah...



2 comments:

Unknown said...

Wei... orang bujang yang bermasalah, dapat kerja tempat jauh , pindah la kat tempat tu.... kau muda lagi, tak berbini lagi... bila kau dah dapat satu baru kau tahu.... jangan sia-sia kan masa muda kau.... belajar berdikari.... bila dah kerja , jangan patah semangat 'genggam bara api biar jadi arang'.

dafavise said...

thank abg dayat...:)

Post a Comment